Wednesday 18 January 2012

Accident My heart..

Assalamualaikum ::
Hari ne tak nak la cerita panjang-panjang, sebab saya pun kurang sihat. Lepas ja dari cp, terus deman. Mungkin sebab beg saya yang berat berkilo-kilo disebabkan laptop ne. Hari ne saya bagi tau korang yang hati saya dah "ACCIDENT" bila tengo gurl tu... Kalau ada sist saya disini mesti di aan cakap "hai!!! balik-balik ja hati kau tu accident...., parah lah uda hati kau tu" bukan accident apa... ada gurl tu ba. boleh tahan owww.., saya just MINAT.... belum masuk ke SUKA lagi.. saya tungu dia bah ne... Saya pun tak sangka boleh jatuh hati dengan orang tu.. Tapi tak pa lah.. Cinta Dalam Hati Kunun,,hahahah
Mungkin dah sampai masanya untuk saya bagi tau... Tapi dia jauh ba...jauh sangat... kat dalam hati saya.. kami umpama magnet S dengan S yang tak kan perna bercantum.. So.. beter saya lupakn dia kn... ok lah... mak dah marah... dari tadi suru makan ubat.. 
Jadi... saya nak rehat.... jadi nanti kita cita lagi... About My Life..... 

No comments:

Post a Comment

Assalamualaikum, saya betul betul tak tahu apa yang dia fikir, kesenagan dia dulu ka atau keselamatan ! entah apa bodoh sial gaya macam tue....