Friday 7 March 2014

1st Part Time Job

Assalamualaikum


hye blogger ...How are you? I hope semua baik - baik saja .. macam saya, walaupun hari ne hati ne tak berapa baik.. tapi tak yala nak bahas pasal kenapa hati ne tak baik, takut nanti ada orang pula yang terasa, susa lagi. so hari nak cerita apa yang berlaku pada hari ne jer.

7 march 2014 .. hari start hari pertama saya kerja dia sebuah kedai yang terletak di....... . kalau ikutkan hati ne, malas sangat nak kerja ne. tapi disebabkan nak ............ terpaksa jugalah kerja walaupun kerja kat kedai ne taklah memenatkan sangat. ok hari ne mula kerja jam 10 am. sampai ja kedai tue terus kena bagi penggetahuan sedikit sebanyak tentang apa yang akan saya lakukan. Kawan sekerja semua baik - baik jer, (buat masa ne) dan saya harap semua memang baik insya-allah :)

semasa menjalan kerja tadi, adalah seorang hamba allah yang saya terpandang ne. Masa tue terpandang sepintas lalu jer. tapi rasa kenal pula, walaupun saya rasa saya kenal dia. tapi tue lah mengelakan dari PERASAN buat bodoh ja lahkann. lagipun kat dunia ne ada pelanduk dua serupa, so tak ambil tahu sangat. tapi bila dia dah datang dekat dan hulurkan ic dia tuk rujukan, tak sangka pula yang saya tak silap orang. saya kenal sangat dengan dia ne. dia ne ex bro saya dulu masa di bangku sekolah dulu. Dia tak sama dah dengan yang saya kenal dulu, mungkin dia semakin berisi dari masa sekolah. tapi tak mustahillahkan dah nak dekat 4 tahun berlalu. masa kat bangku sekolah dulu, saya tak suka sangat dengan dia ne ahaha jujur ok! tapi bila saya nampak dia tadi, dari perasan tak suka dengan dia tue dah tukar pula jadi something yang berbeza. dulu dia, kuat sangat menjeling ne, tapi sekarang dah suka sedekakan senyuman pula. tau juga senyuman tue cumil macam dia.. ahaha

Selain jumpa dengan orang tue, banyak juga kenal orang baru, terutamanya kenal someone ne yang saya sangkakan baru habis spm, tapi sebenarnya dia dah 25 tahun. patut lah bila saya tanya yang dia baru habis spm ketawa betul dia. mesti dalam hati dia tue "nampak muda pula saya ne hoho" .. hahaha gurau saja., tapi semua orang kat sana tue memang baik - baik jer. terutama kakak tue yang asik tanya apa yang saya tak faham. tapi dorang memang best lahhh ehehe.. tapi kenal dorang mungkin tuk hari ne jer kali.. esok tak tahu lagi .. kan... terpakasa nak buat keputusan yang sukar tuk malam ne....

and... oklahh itu jer untuk hari ne. penat sangat dah ne. nak pegi mandi dah tidur.. masa untuk lappy ne sampai sini jer la~ tak macam selalu yang 24 hour menghadap lappy jer. sampai mata ne rasa macam nak K.O ja~ .. lain kali ja lah dapat fix error dalam windows 8.1 ne..  :)

Cukuplah untuk Story of the future ne .. 

bubyeee .... walaikumsalam ..

No comments:

Post a Comment

Assalamualaikum, saya betul betul tak tahu apa yang dia fikir, kesenagan dia dulu ka atau keselamatan ! entah apa bodoh sial gaya macam tue....