Sunday 30 October 2011

My First Love

salam....

knpa mesti ada rasa SAYANG, RINDU, RISAU, SAKIT HATI, DAN BENCI.!!!!! knpa manusia diciptakn berperasaan....... "COUPLE" perlu ka? sakit ja dpt dripd hubungan ne....nak kongsi sesuatu ne..... first love sya sya knl pn dari kwn sya....kami COUPLE pn disebab kn dia ajak...., pada mulanya sya langsung xda hati ma dia.. xsangka pla bila da jmpa jd berperasaan ma dia..., semua brjalan dgn baik...

Bila masa brlalu......semu bnda akn bruba....begitu jga manusia....semingu sya xdpt cntec dia.... lama sya tgu dia teks,  call dri dia......tepat ja jm3 pagi.... dpt call.... tgo dia yg call sya....happy rasa bila dia call,, tp xsngka bila kakak dia bg tw dia akn prgi tngalkn sya....bukan untuk sementara....tp untuk selamanya......rasa megantuk hilang bila dpt tw yg dia da xda... knpa mesti dia?!!!! harus dia ka?!!!! se hari xdpt tidur...rasa mcm dia ada disi sya...tenga menemani.....sya di saat sya rindukn dia.... apa hikma disebali semua ne? COUPLE ne sebenarnya apa? ada tujuan?.....xsangka, selama dia contec saya, selama tu juga dia menanggung kesakitan.....

Time call kakak dia ada bg tw yg dia menghidap pnyakit ...... da lama!.. saya hairan knpa dia langsung tak bagi tau saya!?siapa juga saya ne di mata dia?! sebak rasa hati bila kakak dia bg tw yang dia tak mahu buat saya risau terutama orang yang dia sayang... sebelum kakak dia letak call... ada pesanan terakhir untuk saya "bg tau han yang saya rindu dia, mau sangat jumpa dia lagi, makan sama-sama dia dan saya minta maaf sebab selama ne tak jujur dengan han...saya tak da niat nak sembunyikan penyakit ne...tapi saya takut yang han akan tingalkn saya.. saya da syg sgt dgn han.. han jaga diri...dan klau han ada kelapangan, datang lawat jenaza saya buat kali terakhir" ...saya da tak mampu cakap apa-apa lagi...perkara ne sukar untuk saya terima...,apa lg dengan pesanan terakhir dia tu.....

saya xsangup untuk datang dan lihat dia dengan berbalut kain putih apa lagi melihat dia di timbus, emmmm skt rasa hati...  biar la saya berdiam diri,mungkin itu lebih baik., susa nak senyum apa lagi tertawa... masa pn da berlalu dengan pantas.... teks gd moning, da brkfrs? da tak da lg berdering di hp saya, yang tinggal hanya bunyi alam.......belajar untuk sendiri.......apa lg gd night n sweet drem... semua tu tinggal kenangan ******
lama kelamaan...dia pn da pudar di hati.....tp dia xda ganti d hati sya...., biar la dia org prtama dan trakhir yang saya sayang..., hidup mesti diteruskn...... dia da trkubur dalam hati sya....walaupn dia mata org dia dah tah wujud.......tp di mata sya dia selalu ada menemani disaat sya sendiri.....

No comments:

Post a Comment

Assalamualaikum, saya betul betul tak tahu apa yang dia fikir, kesenagan dia dulu ka atau keselamatan ! entah apa bodoh sial gaya macam tue....