Friday 3 August 2012

3.08.2012

Assalamualaikum :)

Hari, rasa tergerak sangat hati ne nak cita pasal My Noona. Dari mana nak mula ne..,, mmm Ok.. saya nak cerita masa mula-mula menjejakkan kaki di Politeknik Kota Kinabalu. Sebenarnya My Noona ne budak poli juga. Tapi kalau nak di ikutkan lah, sebelum masuk poli ne dulu, dah nekad tak nak couple dengan mana-mana budak poli kk ne. Tapi entah kenapa boleh bila jumpa dengan Noona, dah lupa pasal janji yang di buat. Tak kesa lah pasal tue,,

Masa MSK (minggu suai kenal), saya ada terpandang dia sekali masa nak bergambar untuk kad matrix, memandang kan masa tue keadaan saya tak available, sebab perunt buat perangai masa tue, jadi dia saya pulaukan ja laa..... bila dah seminggu berlalu saya ternampak dia lagi, masa tu rasa nak tegur pula, tapi melihatkan keadaan dia yang pendiam, rasa takut pula nak tegur, takut lain yang jadi nanti. Bila dah mula rapat dengan dia dari kawan dia yang tue, Baru pula saya tau yang dia ne banyak cakap juga...

Sekarang dah nekad dah, saya minta tolong dengan kawan dia tuk bagi tau Noona yang saya ada hati kat dia.. Tapi bila kawan dia tue dah bagi tau, tak sangka pula yang dia ne tak percaya.. masa tu geram pula dengan dia, "kenapa lah dia tak percaya.. issss tak kan nak saya juga pegi bagi tau dia sendiri",, Oleh sebab, dah nekad nak kenal dia lebih rapat, jadi beranikan diri minta number dari kawan dia, dan terus send taks. sampai lah sekarang...

mula perhubungan kami tak lah baik, ada ja yang tak kena, salah faham la, itu la..ini la.., orang kata, biasa lah tue baru kenal lah kata kan... buru juga nak kenal hati dia, tapi bila dah masing-masing dah tau perangai, jadi masala salah faham tue tak timbul lagi, Tepat jam 12.00 malam ne, cukup lah sebulan hubungan ne... tapi enta noona tue ingat ka enda..  tapi tak pah la.... ehehe

Ok akhir kata dari saya ::
walaikumsalam dan selamat malam...

No comments:

Post a Comment

Assalamualaikum, saya betul betul tak tahu apa yang dia fikir, kesenagan dia dulu ka atau keselamatan ! entah apa bodoh sial gaya macam tue....