Wednesday 19 September 2012

my story.. ♥

Assalamualaikum ::

Wahh dah lama dah tak up date blog ne... apa tak nya selalu up date tumblr je ne.. jadi tak kan nak copy paste kat tumblr ke blog... macam ketara sangat ketandusan story.. ahaha...

Hari ne entah kenapa ringan pula rasa tangan ne nak menaip.. sepanjang bulan sept. ne macam-macam dah yang jadi. pahit manis, suka duka.. macam-macam lah., dah boleh buat buku dah,, ehe.. malam tadi masa boring sangat dah nak main game, tergerak nak buka buku catatan yang save kat lappyy ne. bila dah buka ne, ternampak pula ada orang yang dah up date buku catatan tu.. wahhh si sera pula yang up date, sebelum ne tak perasan pula, tak sangka pula dia pun nak bercerita sedangkan bukan buku catatan dia pun,, (ahahah main" ja arr)

Dalam bulan ne, macam banyak masa dah kami bersama, bila dah sehari keluar tu memang rasa tak nak balik, apa taknya, bila dengan orang yang tersayang lah kata kan. ingat lagi bila pertama kali kami keluar. masa tu saya tak angap date pun.. apa taknya baru ja masuk kat cp tu.. tak sampai pun setengah jam terus keluar dan balik.. wahh macam tak dah apa-apa kejadian pun, sepanjang jalan-jalan tu kami diam-diam ja macam tak dah apa-apa yang jadi ne.. lucu pula.. macam ne lah kali bila belum biasa keluar sama-sama.. sampai la saya bawa dia keluar ke 1B.. tujuan kami keluar tu nak sttel masala yang terpendam ne, selalu ja ada salah faham kan, jadi tu lah rancang keluar masa tu. Masa tu baru tahu macam mana hati dia, walaupun sebelum ne apa yang saya fikir pasal dia semua yang menakut kan.. aha tapi dia tak macam tu pula,, dia manja juga orang nya.. dulu masa mula-mula couple bila saya tanya nak keluar dengan kawan perempuan, respon dia.. ok ja.... saya tanya lagi nak buat itu..ini... respon dia ok ja.. alasan dia.. "PERCAYA" ... tapi sekarang bila nak keluar dengan kawan perempuan.. respon dia.. keluar lahh jangan lagi balik ya.... tinggal ja sana terus...,, bila saya tanya nak buat itu.. ini.. respon dia.. buat la kalau berani.. tak faedah juga buat macam tu.... buang masa ja.. alasan dia "SAYANG" ketawa sendiri bila tengo dia dan ingat kan semua ne... tak sangka dia dah makin beruba...yang dulunya pendiam... sekarang dah makin bersuara dah.. pandai marah lagi tu... ahahaa.. apa pun saya suka sangat dengan perubahan dia... walaupun saya rasa bersalah, macam saya pula jahat sangat sampai dah ubah dia sampai macam tu sekali.. tapi harap sangat perubahan dia berkekalan... apa pun saya sayang sangat kat dia ehehehe

itu ja yang saya boleh kongsi... akhir kata dari saya...
# WASALAM ☺


No comments:

Post a Comment

Assalamualaikum, saya betul betul tak tahu apa yang dia fikir, kesenagan dia dulu ka atau keselamatan ! entah apa bodoh sial gaya macam tue....