Friday 20 December 2013

cerita 20.12.13

Assalamualaikum ..

20.12.2013 tue tarik untuk hari ne, walaupun sekarang ne baru jam 2 pagi. lagi ada dua minggu lagi, tamat cerita 2013. rasa macam baru semalam ja sambut new year untuk tahun 2013 ne. mesti banyak perkara yang dah berlaku dalam tahun ne kan.. Setiap masa yang dijalani mesti tersimpan banyak kenangan, tak kesah kenangan pahit atau manis, tetap ada baik atau buruk perkara tue terjadi. yang penting setiap apa yang berlaku mengajar kita untuk jadi lebih dewasa, walaupun kadangkala perangai kebudak budakan tue keluar.

Cerita 2014 tak akan lagi sama dengan tahun tahun sebelumnya, rasa tahun ne azam kena kuat sikit.. mungkin akan ada perubahan drastik akan berlaku, tapi kalau untuk kebaikan bersama, rasanya semua tue takkan jadi masalah, cuma kena biasakan diri untuk sesuatu yang baru. dalam tahun ne, banyak juga kawan baru yang saya jumpa, terutama selama aktif sangat dengan Wechat ne, apa lagi "look around" la~ .. sampai ada terAdd kajen lagi.. tuelah kalau dah khusukkan.. ehehe 

apa pun tahun ne best !! dapat sama-sama famly and orang yang tersayang, tuk kawan saya., TERIMA KASI sebab sudi jadi kawan saya sampai ke hari ini.. saya happy kenal kmu orang terutama budak kelas dpm la.. ehehe the best ja tuk korang .. ! fly kiss laa~ ahahaa ..


Rasanya tue jer kot nak membebel pagi-pagi buta ne ...   

Walaikumsalam ..... (' 3 ')

No comments:

Post a Comment

Assalamualaikum, saya betul betul tak tahu apa yang dia fikir, kesenagan dia dulu ka atau keselamatan ! entah apa bodoh sial gaya macam tue....