Thursday 30 October 2014

busy week ..

Assalamualaikum~

Hari ne ringan tangan ne nak update, pasal apa agaknya~ tak dah sebab juga sebenarnya cuma nak tulis cerita tentang engkau dan dia~ macam lirik dalam lagu pulakan. sebenarnya malam ne saja nak mengarut jer, dah lama tak updatekan, so jom kita mula mengarut.

Sepanjang satu minggu ne betul-betul full dengan test yang tak perna stop! sampai rasa penat sangat nak belajar ne. tapi apa nak kata, dah macam tue adat belajarkan. kalau nak bandingkan bila kerja nanti,lagi penat, cuma masa belajar ja ne dapat enjoy dan rasa semua benda macam ne. dari hari isnin tue mula dah penilayan di amabil, ia lebih kurang macam test juga. cuma ia ada beza dengan yang lain-lain.. walaupun nampak senang tapi sakit kepala juga la~ masa ambil test tue rasa tak puas hati memang selalu ada, tak perna lari, tak tahu kat mana yang silap. tapi tak pah~ yang penting dah buat yang terbaik. tinggal satu lagi test untuk subjek komputer ne. hope semua ok jer, bukan pada saya ja, pada classmet juga. 

Pada masa yang sama, banyak lagi benda yang jadi, cuma rasanya saya tak nak bahas benda tue kat sini. takut banyak yang akan salah faham. mungkin sebab saya ne pengecut kutt, atau memang pengecut punnnn .. haha, bukan juga macam tue cuma saya tak nak satu benda jadi panjang. kalau dah satu benda yang kecil dah jadi panjang, kmu pun tau la kannn apa yang akan jadi. letakakn perasaan ketepi. utamakan hati c playboy dulu.. sakit pula hati!

oke tuk hari ne, hari ne jer dapat rehat..... isnin ada test lagi.. dah lah test pasal virus ! oww god! masa kan berjalan dengan pantas, macam tue juga perasaan.. harap-harap ia akan beruba~ hehe 

Walaikumsalam :)

No comments:

Post a Comment

Assalamualaikum, saya betul betul tak tahu apa yang dia fikir, kesenagan dia dulu ka atau keselamatan ! entah apa bodoh sial gaya macam tue....