Wednesday 15 February 2017

1 + 1 Masalah yang Datang.

Assalamualaikum ..

hurm,,,

Hari ne jadi lagi satu masalah. rasa baru nak ringankan beban, sekarang tambah lagi. entah ada ja masalah. Benda yang satu ne takkan jadi besar macam ne kalau ada orang mengaku. tak susa pun tue. tak juga kena marah kalau jujur.

dah sekarang baru rasa nak pujuk hati untuk terus kerja, tapi sekarang jadi lagi satu masalah. yang saya pun satu! senang sangat buka mulut, cubalah diam saja mungkin benda ne taklah jadi besar sampai macam ne. aduh! kusut fikiran. entah mana silap saya. tak perna belajar dari benda lepas. entah macam mana lagi ne.

dah semua orang kena sekarang. mungkin lepas ne ada yang tak bertegur. bodohlah ! saya langsung tak tahu apalah nak jadi esok. harap sangat semua tak jadi lebih teruk.
tiada orang yang mau kerja dalam suasana yang dia sendiri pun tidak selesa. macam tue juga saya. :(

No comments:

Post a Comment

Assalamualaikum, saya betul betul tak tahu apa yang dia fikir, kesenagan dia dulu ka atau keselamatan ! entah apa bodoh sial gaya macam tue....