Saturday 19 January 2019

Try To Be ..

assalamualaikum :


Baru beberapa hari saya disini, rasa ujian tue makin mencabar, mana lagi dengan peragai budak kelas yang tak perna berhenti bercakap pasal benda yang tak betul dan mana lagi yang menyebarkan benda yang tak betul. satu benda ja yang saya nak ingatkan, "Selagi kau belum puas nak burukkan saya, jangan berhenti! puaskan hati mu! selagi tak puas, teruskan!"

satu satu benda yang saya risau kan pasal dia,
macam semua benda jadi makin susa,
macam semua benda jadi makin bercanggah,

silap saya ka?
saya yang tak faham keadaan ka?

ka kau yang perlu masa?
ka kau perlu fikir banyak benda?

saya tak tahu macam mana nak betulkan keadaan, saya tak tahu macam mana saya mau buat lagi, lepas semua jadi. mungkin , ego saya,

saya tak tahu macam mana nak kata lagi, semua benda jadi sulit. saya tahu saya jauh. saya tahu saya tak boleh ada tuk kau selalu. maafkan saya


No comments:

Post a Comment

Assalamualaikum, saya betul betul tak tahu apa yang dia fikir, kesenagan dia dulu ka atau keselamatan ! entah apa bodoh sial gaya macam tue....