Monday 2 November 2020

me? "sampah kitar semula" yes that is me

Assalamualaikum,

saya betul betul hairanlah, bila kita di beri kelebihan dalam sesuatu hal, dan end up, kita sendiri yang makan hati. kalau taknak, tak perlu susa susa nak tunjuk. buat macam tu, bagi saya macam tipu diri sendiri. saya speechless . .😔

kalaulah .. saya tak tahu macam mana nak cakap lagi.saya menyampah dengan kelebihan sendiri. apa guna ada kelebihan kalau makan hati sendiri? 

dalam beberapa hari lagi kan.. i still can walk till that day. saya tak minta banyak. just tolong maafkan saya tuk silap dan salah saya. 😊

it's hard to understand me, cause i don't really understand my own self. 

No comments:

Post a Comment

Assalamualaikum, saya betul betul tak tahu apa yang dia fikir, kesenagan dia dulu ka atau keselamatan ! entah apa bodoh sial gaya macam tue....