Monday 22 February 2021

Titik Koma

Assalamualaikum,

takpa rasanya macam ne dulu, dan pedulikan apa yang orang nak kata. saya tak kesa pun kalau kau cakap pasal buruk saya dengan kawan kawan kau. kalau itu yang buat kau rasa baik, teruskan. tapi..jagan salahkan orang sekeliling kau kalau kau kena hal yang sama. tue semua cermin diri kau sendiri.

itu bukan alasan saya supaya kau end me, but saya just mau tengo macam mana kau pecaya saya. dan, macam tue yang kau pilih, so okey laa~ means, this is not our story. saya takkan bedendam apa apa, apa yang jadi, biar jadi. just wish the best for u.

entah apa yang mengarut ne, haha. i'm broke maybe, . . selagi masi hidup, selagi takkan ada nokta. 

No comments:

Post a Comment

Assalamualaikum, saya betul betul tak tahu apa yang dia fikir, kesenagan dia dulu ka atau keselamatan ! entah apa bodoh sial gaya macam tue....