Tuesday 3 April 2012

Assalamualaikum ::

Hari ne sunggu berat rasa apa yang diberi tahu, Allah beras sunggu cobaan yang engkau berikan. saya rasa macam bahu ne berat sunggu untuk menanggungnya. Rasa tak tertanggung rasanya. " kenapa mesti saya? saya tak dapat tanggung semua ne, jujur saya tak dapat tanggung beban ne.. berat sunggu untuk saya". 


Sekarang rasa sebak hati ne, rasa macam nak nangis, tapi tak dapat, rasa macam nak luahkan, tapi bibir ne rasa keluh nak bercakap. Rasa nak jadikan hati ini batu, biar tak perlu rasa semua ne. Saya betul-betul tak tahu nak buat apa. Ya allah,, tolong la hamba mu ne, saya betul-betul tak tahu nak buat apa, Betul-betul tak tahu. Beben ne buat saya rasa penat sanggat, dan buat saya rasa takuk nak hadapi hari esok. Apa harus saya buat sekarang? Rasa nak tersenyum pun saya tak berdaya, Dan saya pun tak reti dah nak senyum,apa lagi dah marah, sakit hati.. saya dah tak dapat rasa semua tu. 

Semua yang berlaku pasti ada hikma., Tapi saya tak faham...apa hikma yang cuba disampaikan untuk saya?! saya betul-betul tak tahu. sekarang saya pun tak tahu nak kata kan apa lagi.. saya rasa penat sanggat. saya harap semuanya berjalan dengan pantas. T_T

No comments:

Post a Comment

Assalamualaikum, saya betul betul tak tahu apa yang dia fikir, kesenagan dia dulu ka atau keselamatan ! entah apa bodoh sial gaya macam tue....