Monday 9 April 2012

Dairy untuk hari ne.

Assalamualaikum ::

Agaknya apa kabar iman kita hari ne,, harap semuanya baik saja, ok la.. entry kali ne tak lah panjang sanggat, Just nak cerita Diary kehidupan untuk hari ne. Ok bagi saya mula kan cerita sepanjang kejadian hari ne. Strat jam 6.00am, bangun dari tidur, walaupun tidur balik. he.. skip lah cerita tu. Hari ne, ada kelas jam 10.15 COMMERCIAL LAW. Hari ne juga ada test untuk subjek ne. Ikutkan hati rasa takut sangat nak ambil test tu. susa sangat nak ceritakan kejadia tadi,

time ambil test law

So kamu faham-faham la kan macam mana test law tadi. Habis saja test law, kami terus ke cafe, tempat biasa la lepas kelas, cafe juga jadi tumpuan. Habis makan terus ke PUSAT ISLAM, menjalankan tanggungjawab. Lepas saja siap solat zohor, ingatkan nak stdy, tapi stdy tak jadi, yang jadi, melimpang kat PI tu. sedar-sedar ja sudah jam 1.45.

Tepat jam 2.00pm, kelas saya cancel pula. Nak stay kat mana?? nak balik ada pula kelas jaam 4.00pm ne., jadi bagus balik.nanti dah nak dekat jam 4.00pm baru ke poli balik., Masa kelas BUSINESS MATHEMATICS, kami masuk topik baru tak silap TRANSPOTATION MODEL, macam tu la bunyi dia..he. mula saja pembelajaran, Miss sempat memberitahu yang topik ne akan ada test. so ambil perhatian. Topik ne tak lah susa sangat, sampai time Miss menerangkan, semua minta terus buat test tu sekarang. hebat nya semua classmet saya ne kan..

Time dalam class b.math

Kami yang kat belakang sekali tu tau tenggo dan dengar ja apa yang diorang bincangkan tu.. happy sangat kan subjuk tu senang.. konon la..Habis saja kelas, semua sibuk nak pindah dari poli kk ne.. saya dah cukup syukur dapat poli kk ne. kalau betul lah kami semua akan di pindahkan ke sandakan, entah nak cakap apa lagi ne., tak perna lah stdy jauh dari fmily... fuuu....malasnyaaaa.........

Ok itu saja yang saya nak kongsi hari ne.. Rasa penat sangat hari ne.. jadi nak rahat dulu la... ada kelonggaran masa, kita sembang-sembang lagi.. 

akhir kata dari saya..
Wasalam.....




No comments:

Post a Comment

Assalamualaikum, saya betul betul tak tahu apa yang dia fikir, kesenagan dia dulu ka atau keselamatan ! entah apa bodoh sial gaya macam tue....