Tuesday 16 June 2015

Final Amali

Assalamualaikum ::

Final Teori dah seiap dah, dan sekarang mula dah final amali. Bila dah start ne, penat tue memang penat, walaupun masa free tue banyak.

Hari ne baru habis final web design. ini satu satu amali yang betul memeningkan kepala. tapi ini salah satu subjek yang saya betul- betul minat. harap sangat dalam satu tahun belajar pasal benda ne ja, tak dah belajar pasal benda lain.

dalam masa dua hari lagi, bulan ramadan akan tiba dah. rasa masa berlalu sangat pantas. dan 2 minggu dari sekarang saya dah naik sem 3 dah, rasa baru semalam minggu msk berjalan. mungkin beberapa hari lagi saya dah habis ilp ne. rasanya ada benda baru yang saya dapat ka selama di sini.? pasal benda tue nanti hujung sem 3 baru saya bahas.

rasanya itu saja nak crita hari ne. tak dah juga benda yang penting sangat. penat sangat hari ne. this time for sleep. esok ada hari yang panjang lagi untuk saya. oyasume semua~ 

No comments:

Post a Comment

Assalamualaikum, saya betul betul tak tahu apa yang dia fikir, kesenagan dia dulu ka atau keselamatan ! entah apa bodoh sial gaya macam tue....