Tuesday 30 June 2015

First Day Class

Assalamualaikum ::

Hari ne, class dah start dah. hari pertama lagi dah macam-macam yang jadi. sebenarnya saya takdah mood nak update entry hari ne. tapi apa pon saya nak juga cerita apa yang jadi hari ne.

ke class hari ne macam biasa. bila dah siap sedia nak pergi class ne lain pula jadi. pagi-pagi lagi dah ada rallcall asrama. dan awal pagi lagi pengarah dah teguar pasal peraturan di asrama ne. class hari ne pon start jam 1.30. bila dah di class, banyak benda lagi kena buat.

sampai satu masa tue, sem 1  yang baru masuk tuk kena perkenalkan diri pula. banyak benda yang jadi masa ne. apa lagi ada budak sem 1 ne muka dia sama macam honey. tak juga nak kata sama sangat, tapi boleh katakan hampir sama juga muka dorang la. samapi satu masa lagi tue kan, tetiba pula dia tunjuk saya, dan benda ne yang betul-betul mengejutkan. tapi hari ne banyak benda yang jadi juga. " the persone i really don't want to meet is the first persone i see" dan dia juga orang pertama yang tegur saya! yooo  dear what mean all this thing?!  ar never mind..

class untuk esok kami ada test pula. awal-awal sem lagi dah ada test. rasa sem 3 ne tak akan tengo kami senang. but in this sem i will make everything i want! fighting ! :P

i will miss this word "SOMBONG" ..  :-D

bye bye~ walaikumsalam .. ""

No comments:

Post a Comment

Assalamualaikum, saya betul betul tak tahu apa yang dia fikir, kesenagan dia dulu ka atau keselamatan ! entah apa bodoh sial gaya macam tue....