Sunday 2 September 2018

love should be have happy ending?

assalamualaikum.

so today the story will end?
i'm so weak! apabah yang saya buat ne! saya sakit, saya tak kuat. kenapa semua mesti end macam ne. ne balasan tuk saya ka? ya allah. saya tak tahu nak buat apa lagi. saya tak tahu macam mana nak cakap lagi, saya tak tahu macam mana nak betulkan lagi. saya sakit. mmmmm

bolehkah saya nak hilang rasa ? ka saya yang terlalu berharap. saya over ka? mana lagi bah silap saya. kamu,, saya nak bahagia juga, saya nak rasa happy juga. walaupun kekadang saya hidup macam dalam dunia saya.

in the end ..
mungkin masa ne saya kena cuba untuk berhenti tuk ingat semua, busy kan diri. banyak lagi kerja nak buat kan, FYP report pun belum siap kn. ........................ its still hurt.

im hurt.

No comments:

Post a Comment

Assalamualaikum, saya betul betul tak tahu apa yang dia fikir, kesenagan dia dulu ka atau keselamatan ! entah apa bodoh sial gaya macam tue....