Friday 21 September 2018

other week to go!

Assalamualaikum :

Sekarang dah minggu yang ke- 21 dah saya kat sini. Tak lama lagi pembentangan kertas cadangan projek akan bermula. Dan saya jadi orang pertama dah siapkan kertas cadangan. sekarang saya dah free sikit dah, cuma tunggu penambah baikan saja.

sekarang, sedar tak sedar, saya dah makin menyendiri dah. nak elak dari buat masalah. cukup cukuplah masalah sebelum ne. saya penat betul dah dengan semua lakonan, drama. saya pun kekadang tak tahu nak cakap macam mana lagi. cukup penat dah, apa yang saya boleh cakap, apa yang nak jadi, biarlah jadi.

mungkin tak apa kalau nak jadi sombong, pedulikan apa yang orang nak kata. takkan kaya juga bila ambil hati dengan apa yang orang nak kata. tapi tipulah kalau tak terasa, tipulah kalau tak sakit hati. saya betul betul nak nak minta maaf, pada dia, kau kamu mereka kalian semua, maaf kalau tekadang saya bergurau melebih dan menyakitkan hati.

tolong tegur saya, saya terima teguran. jangan risau, saya takkan marah. sebab saya manusia juga.

No comments:

Post a Comment

Assalamualaikum, saya betul betul tak tahu apa yang dia fikir, kesenagan dia dulu ka atau keselamatan ! entah apa bodoh sial gaya macam tue....