Saturday 23 June 2012

Hang-Out with Budak class

Assalamualaikum dan selamat tegahari ::

Hari ne ingat nak keluar ke KK, memandangkan hari ne saya tak berapa sehat, jadi duduk diam-diam ja lah kat rumah sambil online memanjang.. Petang ne pula dah nak balik kamsis(hostel), memandangkan soalan marketing tinggal kat bilik. Cakap pasal nak balik poli petang ne, sedar tak sedar short sem ne dah sampai penghujung dah.. Rasa sayang pula nak tinggalkan sem ne.. apa taknya, kelas dari jam 8 a.m sampai jam 12 p.m ja.. habis ja kelas terus 1B mareee.... itu ja la kerja budak kelas menghilangkan boring di kamsis. Hari tu kami ke 1B tengo movie Snow White di Golden Screen Cinema 1B. Sampai ja di 1B saya nano dan D.k terus ke box musice dance, saya tak la menari d.k dengan nano ja.. habis ja terus pegi McD jumpa diorang yang lain.. Bila semua dah berkumpul terus gi beli tiket wayang, tapi show untuk jam 2 tu dah full, ada pun jam 5 p.m. Alang-alang dah sampai, rasa sayang pula nak balik, jadi semua pun dah sepakat nak tengo cerita tu.

Dalam masa beberapa jam sebelum mula cerita Snow White tu.. kami pegi tempat permainan, di sana lah kami stay, D.K dan Nano terus pegi beli token dan main game tu. habis ja diorang, pandai ramai yang main benda to Cemo, Acik, Lul sama Sanil pun ikut main juga.. Sampai masa tu diorang jadi tumpuan orang. Masa tu itu saja yang diorang main. Saya pun tak tau nak buat apa masa tu sampai lah saya keluar, turun ke tingkat dua terus ke kedai HOME tempat kawan saya kerja. Habis ja bercerita kat kedai tu, terus ke Cyber Cafe and online.

Habis ja online tepat jam 4.45 p.m, masa tu masa yang ditunggu-tunggu. Semua pun dah dah tak sabar nak tengo cerita tu. Bila dah masuk panggung. semua dah ambil tempat masing-masing yang duduk sebela kiri saya lul and sebelah kanan kanan saya eppy. Masa movie tu tenga play dekat part-part yang "tettttttttt" masa tu la banyak bunyi ja yang saya dengar dari sebelah kanan saya hahaa tak pasti la eppy ka tau d.k, yang penting masa tu lucu juga....

Habis movie tu jam 7.30 p.m kalau tak silap la.. masa tu lah kami balik poli beramai-ramai. Apa yang saya fikir masa tu, "mati la..mati la.. kad matrx kena tarik la ne..." itu ja yang saya fikirkan.. Time dalam bas, banyak gelagat diorang, yang penting masa tu gila sangat..hahahaha.... saat yang ditunggu pun tiba, bas dah sampai di depan poli, ingatkan pengawal tu nak tahan masa kami nak masuk. mujurla.. pengawal tu baik hati, sebab melepas kami..

- apa yang pasti masa ne best juga keluar dengan budak class, terutama eppy dengan d.k yang tak perna diam masa tengo snow white tu.. hahaaaha

itu saja yang saya dapat kongsi..
akhir kata dari saya..

Wasalam....

No comments:

Post a Comment

Assalamualaikum, saya betul betul tak tahu apa yang dia fikir, kesenagan dia dulu ka atau keselamatan ! entah apa bodoh sial gaya macam tue....