Wednesday 7 November 2012

dairy hari ini...

Tingal beberapa hari lagi... saya dah genap 19 tahun.... rasanya dah macam-macam yang jadi sepanjang 19 tahun saya hidup di bumi allah ne.. pahit dan manis, semua di jadikan pengajaran... walaupun banyak bendah yang menyakitkan hati.., Sampai rasa "kenapa lah berat sangat ujian saya hadapi.."

tapi tak pah la.. semua dah berlalu., sekarang akan jadi tahun yang paling bermakna.. i have sera...
walaupun kami sering juga salah faham.. Tapi tu lah,, kami kalau gadu pun tetap juga msj, tak perna tak msj....

Rasanya macam tak percaya yang sera tu akan jadi gf saya, firs budak class tau kami kple pun tak percaya, apa kan lagi yang kami sendiri yang alami.., wahhh HEBAT!! mau cakap apa pun semua tu kenyataan, bukan khayalan,,,,, hope sampai ja masa dia.. semua akan jadi lebih baik dan baik...
walaupun sera tu kadangkala angin-angin.... ahahaha lucu pula..

1st time bercakap dengan dia, memang tekejut.., tak sangka yang sera macam ne.. ☺
apa pun dia memang orang yang lucu.. :)
ok lah.. hope masuk 19 ne semua yang baik-baik... termasuklah saya and my Honey Sera.. :)

Wasalam... :)


No comments:

Post a Comment

Assalamualaikum, saya betul betul tak tahu apa yang dia fikir, kesenagan dia dulu ka atau keselamatan ! entah apa bodoh sial gaya macam tue....