Thursday 4 September 2014

Nama Di Beri S.W

Assalamualaikum ::

HeLLo ,, Memandangkan hari ne banyak juga masa yang terluang, jadi hari ne rasa ringan pula tangan ne nak update blog, daripada tak dah apa yang nak dibuat. saya nak cerita apa yang beraku beberapa hari ne. Kalau nak di ikutkan, tak dah juga yang menarik berlaku, semua yang jadi 2,3 hari ne semua menyakitkan hati. saya taknak kata semua tak baik, setiap keburukan yang berlaku ada sebabnya. mungkin apa yang jadi salah saya juga dan mungkin ada hikma di sebalik yang berlaku. hikma yang menyuru kue untuk bersabar. tapi nak ikutkan saya bukan nak kata apa, tapi dah cukup sabar dah,, dengan apa yang berlaku ne. Rasanya cukuplah nak bahas apa yang jadi tue, sebab tujuan saya nak update blog ne bukan nak merungut pasal apa yang jadi tuk beberapa hari ne, tapi tujuan sebenarnya saya nak cerita pasal someone ne, someone yang agak special juga lah~ .. "juga" tue tak maksudkan apa-apa okey :)  .. let's
me start

Nama diberi, ehh bukan,,, nama ku beri  "SweeT" (bukan nama sebenar ), for the first time I know her, itupun masa dah dia duduk kat barisan di depan. mulanya masuk kat sini saya tak perasanpun dia ne, apa taknya, kan kat sini BANYAK SANGAT PEREMPUAN yang enter stdy sini,, tuelah tak perasan masa MSK tue. bila dah start kenal dia ne, macam-macam dah cerita yang jadi. kalau nak kat cerita yang jadi ne semua baik tipu lakan, sebab banyak juga cerita tak baik di dengar jadi, senang cakap, macam banyak lagi cerita yang tak baik dari baik. orang kata, dimana pun kita berada mesti ada benda yang tak baikkan.
sebab benda tue dah tak boleh elak dah.

kalau saya nak kata banyak benda yang menarik jadi macam lain pula dah bunyi dia ne, nanti orang baca ni ingat saya ne syok sendiri lahh pula~ hoho .. nanti tuan punya badan ne baca tak habis-habis pula dia ketawa kannn ... nak di pendekkan cerita dia ne seorang yang happy go luck, bila dekat dengan dia ne rasa senang juga nak bergaul, senang mesra walaupun dia cakapkan yang dia sombong kunun kalau dia di kampung. secara kasar yang saya tengo dia ne taklah sombong mana pun, senang nak rapat adalah. Nak share cerita dengan dia pun senang. lagi pun dia ne seorang yang good looking a.k.a cantik gitue, ehe, taulah kan kalau orang dah macam tue mesti banyak peminat tue kan.
Sebab tue dia ne tak boleh di dekat nanti ada lagi orang yang salah faham.

Sepanjang kenal dia ne, belum pula ada benda yang annoying jadi, tapi tak tau la kalau dia ne, mungkin saya ne bikin annoying pula, siapa tau kan hati manusia ne lain-lain. apa lagi perempuan, susa nak di fahami. masa mula masuk kelas dan kenalkan diri, dia selalu juga jadi sebutan orang kat kelas ne, mungkin sebab dia ja kut yang rajin Tanya itu ini. tak macam yang lain yang nak kita kena intro dulu baru dorang nak cerita. masa kami jadi rapat pun tak tahu macam mana, enta macam mana cerita mula kami berkawan ne. mungkin semua mula dari wechat juga. dalam kelas dia seorang yang berpengaruh juga,yang suka berkwan, pemalu, bibiran(banyak cakap) ahaha, tapi yang pemalu tue saya tak tahu kenapa. dia cakap dia ne pemalu, dari apa yang saya Nampak taklah pemalu.

kadang kala, saya agak muskil juga dengan dia ne, bukan apa tapi.. "pokok takkan goyang kalau tak dah angin" .. macam tuelah juga cerita yang banyak saya dengar. tapi saya nak kata apa yang saya dengar tue saya pecayah sepenuhnyaa..tak macam tue okk, just lagi pun ia tak dah kena mengena juga dengan saya kan kan. walaupun ada sebilangan orang yang cakap lain-lain. ada jugalah dengar dari orang tertentu, tapi dorang pun macam berahsia .. saya tau juga apa yang kau tak tahu kunun :P

be honest maybe I like you, and maybe i'm not..  maybe I have some feeling to you, and maybe I like you but I don't know how to say..  and maybe you know, but you don't trust me right? .. never mind, kadang kala kita tak perlu bagi tau apa yang kita rasa, sebab semua tue tak penting pun, hati masing-masing, perasaanpun masing-masing, diam lagi baik kut .. :)

okey tue jer boleh kue kata hari ne.. akhir kata dari saya.. selamat beramal, dan walaikumsalam

No comments:

Post a Comment

Assalamualaikum, saya betul betul tak tahu apa yang dia fikir, kesenagan dia dulu ka atau keselamatan ! entah apa bodoh sial gaya macam tue....