Thursday 11 September 2014

Tak Bertajuk 11.09.2014

Assalamualaikum,

Semenjak dua menjak ne, ada jer yang bermain di fikiran ne. Apa agaknya, dalam beberapa hari ne ada pula cuti sempena sukan. Macam baru jer masuk sem1 ne, tapi sekarang dah rasa macam nak habis sem pula. Tapi itu juga yang ku harapkan, Saya cakap macam ne bukanlah ada benda yang saya tak suka kat sini, kalau nak tahu saya suka sangat kat sini. Rasa happy sangat dapat masuk kat sini, banyak benda yang menarik dah jadi kan kan.. 

Hari ne saya update blog ne, sebab nak katakan sesuatu yang dah terbuku kat hari ne, kalaulah dapat baca hati ne, rasanya dah tebal dah cerita yang terbuku ne, dah berjilit-jilit dah. Tak habis-habiskan.. Sepanjang minggu ne, semua pnp bejalan macam biasa, takdah yang menarik sangat berlaku, cuma adalah dalam beberapa hari ne yang agak pelik berlaku. Apa yang berlaku ne saya tak naklah kata panjang-panjang, cuma timbul keraguan. Ini yang kawan saya perna kata pada saya, "macam manapun sayangnya kita pada seseorang ne, dan macam mana pun percaya kita pada seseorang, rasa keragua adalah harus, bukan sebab kita tak percaya, tapi untuk backup hati kita dari rasa lebih sakit kalau diperbodohkan"  dan kawan saya ne juga perna jadi part of my life story.. K.L.M.J pula..ahaha .. masa kat poli dulu macam-macam dah jadi. Walaupun tak semua benda yang baik. Apa yang jadi pasti ada sebabkan.

Belajar dari apa yang jadi, macam tuelah agaknya orang yang matang berfikirkan. Tapi saya ne dah cukup matang ka agaknya? sampai apa yang perna jadi terjadi lagi? macam tak perna sedar dengan apa yang berlaku pulakan. saya bukan nak kata apa, tapi saya tak tahu nak buat macam mana kalau dah sampai satu tahap tue, saya dah tak boleh fikir dengan betul. Sebab saya lebih pentingkan apa yang orang rasa berbanding apa yang saya rasa, terutama orang yang saya sayang . :')

No comments:

Post a Comment

Assalamualaikum, saya betul betul tak tahu apa yang dia fikir, kesenagan dia dulu ka atau keselamatan ! entah apa bodoh sial gaya macam tue....