Tuesday 30 September 2014

Story Of My Bff :)

Assalamualaikum ::

what i think i must update for today?  i don't have any idea. but have something i want to talk about . hurm , u know, i don't want to have any problem with anyone else, but now?! what can i do if be like this? urm, i can't do nothing., huhu ya, i'm sad.. :c

maybe that trut right? never trust someone right? u.. can i ask u something? do you have anyone that u must take care of?,, STOP HAN... STOP TALK NONSENSE !!! Sorryyy .. saya be EMO lagi, sebenarnya hari ne saya nak cita entry pasal someone. Orang yang saya nak cerita ne boleh dikatakan kan kawan??!! urmm bukan kawan, tapi bukan lawan juga. Cuma ada something yang dengan someone ne yang saya tertarik nak cerita. Someone ne, macam yang saya katakan tadi, dia ne bukanlah kawan saya dan bukan juga lawan saya, tapi saya still nak cerita pasal dia ne. Saya bukanlah jenis orang yang senang nak berdendam, bukan juga jenis orang ya suka nak mengata. Kali ne saya bukan nak mengatah orang ne atau nak kata buruk pada dia tapi ada saya tertarik dengan semangat dia. WAhhh semangat yaa,, 

Sebenarnya orang yang saya nak katakan ne seorang lelaki, bukanlah perempuan. jarang saya nak cerita pasal lelaki ne melainkan ada benda yang ddah dia buat tarik minta saya nak cerita pasal dia. Apa agaknya yang dia dah buat agaknya?! kalau saya cerita panjang lebarpun bukanlah menarik sangat, cuma dia tarik minta saya sebab dia tak perna putus asa walaupun dah berulang kali di PERBODOHKAN! kalau saya lahkan jangan harap ada peluang kedua untuk orang yang macam tue, tapi dia, still lagi peluang. Kadang kala saya pula nak marah dengan apa yang jadi pada dia, tapi apa yang boleh saya buat? hanya mampuh lihat dah tegur jer. Dia nak dengar atau tak tue dah dari dia jer, saya dah tak boleh kata salah nak kata saya betul pun tak boleh juga.

Banya benda yang saya dah belajar dari dia, tak kisah baik atau buruk, tapi nak ikutkan tak benda burukpun yang dia ajar, sebab semua benda yang baik jer dari dia. Nak katakan saya mungkin yang banyak pengaruh tak baik, ahahahaha. saya harap saya bole jadi macam dia satu hari nanti, berani jujur dengan perasaan sendiri, tapi bolehkah? rasa macam tak jer kan. Saya tak dah keberanian macam tue.

Setiap yang jadi pasti ada sebabkan, macam tue juga dengan seseorang tue. Dia macam tue pasti ada sebab sendiri, macam tue juga saya, yang tetap dengan apa yang saya rasakan. Hati masing-masing. Orang nak kata baik atau baik belakang cerita yang pentinga happy :D

DAN rasanya tue jer boleh kue bebelkan hari ne, hari ne rasa penat sangat sebab semalam habiskan masa tidur download movie D.S tue akhir kata dari saya..... Walaikumsalam :)
 

No comments:

Post a Comment

Assalamualaikum, saya betul betul tak tahu apa yang dia fikir, kesenagan dia dulu ka atau keselamatan ! entah apa bodoh sial gaya macam tue....