Saturday 31 January 2015

Cerita - Cerita Kosong

Assalamualaikum :

What can i say, bulan satu dah hampir tamat dah. Esok dah masuk bulan dua dah. Baru sebulan dalam sem 2 ne dah macam-macam jadi. Enata apa yang akan jadi dalam bulan yang akan datang ne. Kalau boleh nak semua yang baik jer tapi apa kan daya. Semua yang jadi pasti ada hikma kankan. Saya tak nak cakap apa yang dah jadi, takut akan banyak salah faham nanti. Satu satunya benda yang paling saya harapkan bila start sem ne taklah macam yang saya inginkan.

Bermula satu perkata yang betul-betul tak disangka :: benda yang berlaku betul-betul tak disangka. Apa sebenarnya yang bermain difikiran kau? apa sebenarnya yang kau mahukan? itu benda yang buat saya tak tahu macam mana nak terangkan. Dunia ne pernuh dengan lakonan dan sandiwara, tanpa semua ne dunia ne takkan menarik. "Mis Cat" selalu kata benda yang betul-betul buat saya rasa dipermainkan. Walaupun sebenarnya Miss Cat tue tak tahu lagi apa yang sebenarnya "terukir di bintang" tue rasa.

Semua akan jadi lebih menarik jika dapat belajar banyak benda dari apa yang jadi dalam hidup ne. walaupun sakit kan. yang penting setiap apa yang jadi pasti ada hikma. just buat yang terbaik untuk setiap apa yang kita lakukan. itu saja yang boleh saya sampaikan hari ne, walaupun mungkin susa nak faham apa yang cuba saya sampaikan.  okay tuk kali ini .. walaikumsalam :)

No comments:

Post a Comment

Assalamualaikum, saya betul betul tak tahu apa yang dia fikir, kesenagan dia dulu ka atau keselamatan ! entah apa bodoh sial gaya macam tue....