Saturday 3 January 2015

Start New Story in this Year 2015

Assalamualaikum ::

Happy New Year ~
cepatnya masa berlalu, sekarang dah 3 january dah. Macam baru kemarin sambut new year tuk 2014. Sepanjang 2014 ne dah macam-macam perkara yang berlaku. Semua azam 2014 rasanya hampir separuh dah tercapai, sebab lagi separuh hanya akan tahu bila dah masuk semester dua nanti. nak tahu, KALAU boleh saya tak nak tingalkan 2014 ne, rasa sayang pula. dalam tahun ne banyak sangat perkara yang berlaku walaupun benda yang jadi bukan semua baik untuk saya. Orang kata benda yang jadi tak perlu nak kenang lagi, rasanya betullah tuekan. 

Apa pun yang jadi selama 2014, tak kisah yang baik atau tak semua dah jadi kenanggan, dan dalam masa yang sama banyak belajar benda baru, kenal kawan baru, rasa benda baru, banyak lagi lah~ Tapi yang tak bestnya, selalu buat salah yang sama. entah kenapa, tak perna nak belajar dengan apa yang jadi sebelum ne. mungkin dah macam tue diri saya, it's oklahh :)

bila dah start 2015 ne. rasanya nak capai benda yang tinggi sikit, walaupun hanya sikit, harap dapat banyak dapat pengalaman baru, dan mungkin 2015 ne not the best year for me. Rasanya terlalu awal untuk buat tanggapankan.

Doa saya untuk tahun baru ini, Saya doakan, terutamanya untuk ahli keluarga saya, di pernudahkan segala urusan dan banyakkan bersabar dengan apa yang akan jadi, baik dan buruk. dan untuk kawan-kawan saya dan orang yang saya sayang, saya doakan, setiap yang kamu kejar dapat kamu gapai, walaupun banyak halangan dan cabaran, setiap baik dan buruk yang jadi banyakkan bersabar ok,.. dan untuk saya sendiri, .... harap di permudahkan .. ehehe :)

saya tak perna menyesal walaupun sikit tentang apa yang jadi selama 2014, apa yang berlaku semua dari diri dan cara saya, dan saya minta maaf, jika saya benyak salah pada kamu semua .. 2014 is the best year for me... ! 

No comments:

Post a Comment

Assalamualaikum, saya betul betul tak tahu apa yang dia fikir, kesenagan dia dulu ka atau keselamatan ! entah apa bodoh sial gaya macam tue....