Monday 12 January 2015

Start class in 2015

Assalamualaikum :

Hari ne, class dah start dah.. patut rasa happy ke tak ne? hurm.. banyak benda yang bermain di fikiran ne, saya pun sampai sakit kepala nak fikir. Result masa sem 1 belum lagi keluar, rasanya masuk class nanti baru kena bagi tahu. Macam manalah agaknya kalau result tue tak memuaskan. ini lah benda yang betul-betul menyakitkan kepala. just hope everything gonna be okay .. lembutkan hati sendiri~ ehehe

Start sem kali ne, harap-harap, takkan ada lagi masalah yang akan jadi macam apa yang jadi masa sem 1 dulu. harap-harap sangat. Apa yang jadi tue betul-betul tak best. masa sem 1 juga bayang benda yang menarik jadi, walaupun banyak lagi yang pahit dari yang manis, tapi semua tue satu pengalaman yang menarik. ada juga story nak update blog ne.

pagi ne, class pertama start dah, kalau dah start class tue, rollcall pun start juga. ini lah satu-satunya part yang paling saya tak suka. Tapi study kat sini ada peraturan, so kena ikut ja kan..

Azam tuk start sem ne, harap semuanya okok jaa~ pasal pointer tue, harap-haraplah pointer sem 1 ok dan saya tak nak ada masalah lagi dengan kawan-kawan class yang lain, paling tak bestlah dalam satu class ada masalah. suasana takkan jadi menarik~ rasanya ini ja buat masa ne, nak ready tuk ke class.. dah sekali lagi mandi sejuk pagi-pagi.. have a nice day~ enjoy your lif .. #peace !

Walaikumsalam

No comments:

Post a Comment

Assalamualaikum, saya betul betul tak tahu apa yang dia fikir, kesenagan dia dulu ka atau keselamatan ! entah apa bodoh sial gaya macam tue....