Thursday 19 July 2018

rugutan hati malam nee

assalamualaikum :

Rasanya saya dah mula trima dengan keadaan sekeliling. dan mungkin saya dah mula untuk biasakan diri. saya dah jauh jauh datang sini, saya tak boleh pulang macma tue saja. saya kena sedar yang tak semua muda macma yang kita inginkan. kadang kandang kita kena belajar susa juga. kena belajar tuk berdiri.

mungkin lepas dari masa ne, semua akan jadi baik baik saja. cumakena banyak bersabar saja.
antara bnyak banyak perkara, benda ne yang saya paling risaukan. rasanya tak dah benda yang saya nak malukan. semua sama saja. ada yang kena sendiri juga. jadi kekadang kena belajar tuk sendiri. sebab dari rasa sendiri tue la yang ajar kita tuk jadi kuat.

macam megarut pula apa yang saya cakap malam ne. mungkin saya letih sangat dah. sekarang takdah lagi masa tuk saya tidur petang. sebab sekarang saya masa saya banyak tuk siapkan tugasa yang kena bagi.


No comments:

Post a Comment

Assalamualaikum, saya betul betul tak tahu apa yang dia fikir, kesenagan dia dulu ka atau keselamatan ! entah apa bodoh sial gaya macam tue....