Wednesday 18 July 2018

The hard week~

Assalamualaikum 


how hurt i feel. allah saja yang tahu.
saya tak tahu nak cakap macam mana, sampai kekadang saya rasa susa sangat nak bernafas.
saya pun tak tahu apa lagi yang boleh buat saya untuk kuat.
apa yang saya rasa sekarang, satu benda saja. saya mau balik. saya betul betul tidak kuat lagi untuk sambung pengajian saya. habis hancur, "so berhenti belagak jadi kuat" 

saya tak tahu apa yang saya takutkan, saya tak tahu macam mana saya nak terusakan lagi. sakit betul hati saya.

takkan saya nak stop macam ne saja, cepatnya saya giveup. what should i do!
"make a friend?"

ada orang yang betul betul saya harap kini tak lagi ada, sama sama datang, tapi tak sama sama balik. berat sungguh! 
mungkin dah sampai masanya saya tuk belajar tuk berdiri sendiri. sebab ingatlah, kejayaan itu bukan milik bersama. tapi ia milik individu.
sekarang saya kena hadap orang yang langsung saya tak boleh pecayah. saya nampak betul belang dia.
sedar aku. kau mau hidup kan . lets play the game!
mungkin saya taklah cerdik macam kau. 
tapi its okey. :')
i try my best, push my limit. this is hurt the most! 
the story line. 

No comments:

Post a Comment

Assalamualaikum, saya betul betul tak tahu apa yang dia fikir, kesenagan dia dulu ka atau keselamatan ! entah apa bodoh sial gaya macam tue....