Saturday 28 July 2018

Perjalanan Saya Masih Panjang Lagi


Assalamualaikum :

sekarang dah nak dekat sebulan dah saya kat sini, tapi tu pun rasa macam lama sangat dah saya kat sini. saya tak tahu macam mana nak cakap lagi. apa yang boleh saya buat, kena buat yang terbaik. sebab saya pegi sini dengan satu niat saja. saya tak boleh terus terus merengek mau balik sabah. lagi pun kat sini tak lah teruk sangat. semua orang dia baik baik.

mungkin saya tak lah tahu nak bergaul sangat. tapi apa yang saya boleh buat kena baik dengan semua orang.

apa lagi yang nak saya katakan.  perjalanan saya masih jauh lagi. saya tak mahu ulang kesilapan saya lagi macam dulu. cukuplah. saya mau buat dorang bangga dengan saya.
apa yang jadi dulu cukup mengajar saya. kalaulah saya boleh putar balik waktu, dah saya betulkan kesilapan saya masa tu. saya takut sangat benda tu jadi lagi.

saya tak cukup kuat masa tu tak hadap orang sekeliling saya. kali ne benda tu tak kan jadi lagi. amin.

bagisayakekuatan c:

  

No comments:

Post a Comment

Assalamualaikum, saya betul betul tak tahu apa yang dia fikir, kesenagan dia dulu ka atau keselamatan ! entah apa bodoh sial gaya macam tue....