Monday 6 August 2018

The ....En.?

assalamualaikum ::

Hari ne saya dah belajar satu benda yang baru tentang orang ketiga. Hari ne saya dapat tahu yang orang ketiga ne bukan saja merujuk pada ada tema lelaki , atau ada teman perempuan., tapi apa yang boleh saya katakan, orang ketiga ne boleh jadi umum. Orang selalu kata , satu hubunga ne rosak pasal adanya orang ketiga, sebab orang ketiga boleh jadi “kawan” ataupn “keluarga”



Macam yang saya cakap tadi, benda baru yang saya belajar, macam yang dia katakan “sebab utama saya akan kasi tingal kau adalah sebab she” dan saya tahu, apa pun jadi , macam mana pun keadaan, dia masi ada alasan untuk tngalkan saya. Saya tak suka nak cakap bnyak dalam hal ne. sebab sya tahu yang saya tak harapkan orang tue stay dengan saya selamanya. cepat atau lambat, perasaan orang akan berubah setiap masa.

semua benda kita kena hadap. macam tulah bila nak jadi matang. cuba biasakan diri untuk sakit. sebab orang yang banyak sakit yang banyak belajar. 

No comments:

Post a Comment

Assalamualaikum, saya betul betul tak tahu apa yang dia fikir, kesenagan dia dulu ka atau keselamatan ! entah apa bodoh sial gaya macam tue....