Tuesday 14 August 2018

Friend ?

Assalamualaikum ::

Jam dah 3.00 pagi, pagi esok, satu hari penuh dengan test. saya takut kalau nama saya akan tersenarai dalam ulang nilai nanti. hari ne nekad taknak tidur, kalau boleh saya boleh jawab 100% esok.

saya nak cakap sikit saja apa yang berlaku hari ne, takut nak cakap banyak nanti apa yang baru belajar tadi lupa pula haha .. hari ne awal pagi lagi saya dah minta ajar dengan putri gunung apa test pagi nanti. satu benda yang dia bagi tahu, yang dia tak tahu macam mana nak ajar, tu saja yang dia tau cakap. lepas tu boleh siap marah saya lagi pasal saya tak datang kelas petang tu. serius masa tue saya betul-betul penat, sampai saya tak sedar telajar tidur. masa tu dia boleh cakap lagi "han lain kali, suru saya call kau, nanti saya call la kau," .. "macam ne macam ne, " "han han, bagun lah ada kelas ne" dan siap ketawa lagi. saya pun buat muka don't know ja..

masa kat kelas linux pula, ada seorang ne, hemm"tomyam" , dari kelas sampai habis kelas dia asik cakap pasal gosip yang tersebar luas kat kelas. hurm sebenarnya saya penat dengan semua tuduhan ne. sampai saya tak tahu nak cakap lagi. dan pentang tu kami ada buat studygroup, dan masa tu, kebetulan nama user linux server saya nama someone kat kelas, dan masa tue la dia mula nka cakap bukan bukan .

saya suka nak berkawan, dan saya minta maaf dalam saya berkawan tue ada menyingung hati sesiapa.
> friend ?

No comments:

Post a Comment

Assalamualaikum, saya betul betul tak tahu apa yang dia fikir, kesenagan dia dulu ka atau keselamatan ! entah apa bodoh sial gaya macam tue....