Friday 10 August 2018

the end of this week

Assalamualaikum :

makin lama saya tak tahu macam mana nak elak benda ne. "kau tahu, kau terlalu menarik perhatian saya". saya tak tahu nak kata apa lagi, dan saya tak mahu benda ne jadi lagi teruk. saya nak betulkan semula niat saya, sebab bukan ini yang saya inginkan. masa ne, apa yang saya tahu, saya nak selesaikan projek tahun akhir saya ne.

hari ne dia pelik betul saya rasa dengan putri gunung tue "dia asik kenakan saya saja hari ne". saya tahu dia marah sebab saya tak sempat tunjuk dia tadi. maaflah kerja saya pun banyak, saya tak dapat tunjuk kamu dalam satu masa yang sama. "next time saya ajar"

harap isnin ne saya dah dapat cop tuk projek tahun akhir saya ne. baru saya dapat tuk mula buat projek ne. selagi belum dapat cop saya tak dapat mula tuk buat projek ne. sekarang dah minggu ke-6 dah, ada 20 minggu lagi tuk saya habiskan sem ne. minggu depan test mula dah. masa ne saya kena tunjuk yang saya boleh dominate kelas. saya kena usaha lebih dari yang lain .

i need to work hard for this sem "this is a promise"


No comments:

Post a Comment

Assalamualaikum, saya betul betul tak tahu apa yang dia fikir, kesenagan dia dulu ka atau keselamatan ! entah apa bodoh sial gaya macam tue....