Sunday 12 August 2018

hello busy week !

Assalamualaikum :

Tak tahu kenapa saya rasa happy semacam. Walaupun phone ne buat hal, dah masa ne tak dah duit masa tu juga dia nak buat hal. Saya tak tahu dah tadi nak buat apa, dah la ada call masuk, kalau dah screen gelab ja saya pun tak tahu macam mana nak angkat call. Dah la call tadi sampai 3 kali.

Sampai saya hempas hempas phone tu, saya takut kalau call tu penting, last last okey juga. Buka call log, memang ada 3 misscall , tapi saya tak tahu siapa. Dan bila saya call .. .. . .  .hmmm ayat pertama yang dia cakap “kenal tak sepa” .. . . . . masa ne saya tak tahu nak cakap apa, sebab saya tak sangka yang dia akan call .. (end)


Start esok, my busy week, mungkin akan kurang tidur. Dah jadi rutin sebagai pelajar. Minggu ne ada 2 test, 2 pembentangan dan harap harap projek FYP saya dah dapat sign. Saya tak tahu lagi nak cari penyelia yang mana baik tuk group saya. Harap harap semua dipermudakan.  

saya tak tahu nak buat macam mana, malam ne saya betul tak dapat fikir apa, saya betul-betul tak dapat nak belajar. entah ada apa saja dalam fikiran saya ne. melayang fikiran saya. sakit hati pula bila dah rasa macam ne. ya Allah .. :c

i need to be strong 

No comments:

Post a Comment

Assalamualaikum, saya betul betul tak tahu apa yang dia fikir, kesenagan dia dulu ka atau keselamatan ! entah apa bodoh sial gaya macam tue....