Wednesday 15 August 2018

kalau itu sebab saya, saya minta maaf

Assalamualaikum

ya allah, hari ne semua benda jadi kacau, saya tak perna sangka hari semua benda jadi teruk, dan hari ne saya tak perna sangka akan jadi dalam sem awal ne.

saya tak tahu mana silap saya, sampai dia sangup buat macm tue, tolong la, dengan kau burukkan orang lain tak kan buat benda jadi macam yang kau mahu. saya kalau boleh tak mahu ada masalah dengan sesiapa apa lagi dengan budak kelas saya sendiri. lagi satu saya tahu di sini bukan tempat saya, dan saya datang kat sini niat tuk belajar . jauh weh saya datang sini, bukan sejam dua, tapi satu hari, kena limpas laut cina lagi.

benda semua boleh bawa bincang, perlu ka cakap macam macam? kalau kamu nak kata saya macam macam , kata saya ja tak perlu libatkan orang lain. sakit betul hati saya, dah hari ne kami ada test lagi. kalau bukan sebab dia suru diamkan saja benda ne, dah masa tue juga saya tegur kau.

saya minta maaf , mungkin ini salah saya berkawan. saya dah tak tahu mau buat apa. sampai dia dah cakap nak berhenti pengajian. kalau lah sampai benda ne jadi. tengo sajalah apa yang akan saya buat!

saya minta maaf

No comments:

Post a Comment

Assalamualaikum, saya betul betul tak tahu apa yang dia fikir, kesenagan dia dulu ka atau keselamatan ! entah apa bodoh sial gaya macam tue....