Wednesday 7 December 2011

knpa msti mcm ne..

SALAM:

Lama da tak updt blog ne tw..... emmmmm miss pla... bila ada masa mcm ne.,, xtw pla nk bt pa..haha..
kebelakangan ne..banyak da berlaku....semuanya pasal perasaan.... rasa mcm pa ya?.. emm susa nk cakap... saya rasa mcm nak dengan dia ne... tp sya xtw pa yg ada d hati dia tentang sya.... masa 30 bln11, kluar jalan ma ssorg...nama dia ERIN... org nya lucu n pelik...sangat pelik... tp ada smting dgn dia yg bt sya tertarik ne....  suka tengo bila dia senyum... bru ja saya cakap catik senyuman dia...uda kna tolak mentah2,,"sya xska kna puji"..eya la sangat..n bayak da saya kenal perempuan... cuma dia seorang ja yg susa saya nk paham kmahuan dia... ku dpt sya baca... yg dia xprlukn sya... dia susa sangat nkjujur dengan sya.... SAYA xkesa pa ja kemahuan dia... asal dia happy...e2 da cukup...bt sya... lg pn sya da mula SAYANG dia... sya tak minta pn untuk jaga hati sya.... yg pnting dia jujur.... e2 ja yg ku mahu.....lagi 1 yang sya dapat baca yg dia yg dia mc tgu org lain...dia selalu ckp benci...tp sya rsa yg dia ckp syg...e2 yg sya dpt tangkap..
 sya cuma nk bg tw dia.... ''sya happy bila degan KAMU''..

No comments:

Post a Comment

Assalamualaikum, saya betul betul tak tahu apa yang dia fikir, kesenagan dia dulu ka atau keselamatan ! entah apa bodoh sial gaya macam tue....