Tuesday 10 March 2015

Story about me (^O^)

Assalamualaikum

Kan bagus kalau malam ne hujan. Rindu pula. Banyak perkara yang tak baik jadi. Rasa macam nak marah pula. Boleh kan kalau jadi macam ne, kau rasa best ka? Seriously saya betul betul tak suka benda ne jadi. Sakit yoo..  benda yang saya harapkan sangat jadi mungkin yang tak perna jadi kenyataan , nak tahu kalaulah saya bangun dari tidur esok paginya saya terus dah dapat apa yang saya nak sangat dalam hidup ne, tapi saya tahu hidup ne tak muda macam main pondok pondok yang kau boleh tetapkan semua benda tanpa buat apa apa.

Dan benda yang paling saya harapkan jadi, yang ada orang TERsalah bankin 10k. Wahh kalau dah jadi macam tue saya orang yang paling bahagia. Tapi kalau pun jadi macam tue mustahil owner duit tue tak buat report kan..  jadi semua itu hanya mimpi yang saya tahu takkan perna jadi. 

Bangun dari mimpi, itu ja cara nak dapat semua apa yang kita inginkan. Kalau hidup itu semudah itu, rasanya takkan ada orang yang akan berusaha untuk dapatkan sesuatu. Masalah akan ajar kita untuk kenal berusaha. Berusaha untuk sabar, untuk selesaikan masalah dan tidak tingal duduk termenung harapkan masalah tue selesai sendiri. Honestly saya jenis orang yang tak suka ada masalah, kalau pon ada masalah saya akan cuba sedaya upaya saya untuk lari dari masalah tue. Saya takut masalah tue akan jadi lebih besar. Tapi saya tahu masalah akan jadi besar bila kita tak cuba selesaikannya.

Mungkin betullah kata seseorang tue, yang saya ne pengecut. Ahahaha,  u always make me happy,  even if i don't know why. Rasanya cukup tuk hari ne, have time we meet again.. 

No comments:

Post a Comment

Assalamualaikum, saya betul betul tak tahu apa yang dia fikir, kesenagan dia dulu ka atau keselamatan ! entah apa bodoh sial gaya macam tue....