Wednesday 11 March 2015

Sepanjang Minggu 5s

Assalamualaikum ::

Dalam seminggu ne tak habis habis dengan 5s. Penatnya... Sepanjang satu hari ne banyak benda yang nak dibuat. Kalau tak sibuk pun saja nak sibukkan diri. apa taknya, banyak sangat benda yang di fikir. untuk elakkan dari pada terus fikir benda yang tak penting baik buat apa yang patut. Penat lagi, sakit lagi, kalau macam ne kan bagus buat tak tahu. 

Hari ne macam sebelumnya juga, walaupun kerja yang nak dibuat tak banyak sangat, tapi terasa pula penatnya. tapi apa pun kena buat juga. 

Hari ne terasa betul dengan perangai dia huhu, sad tw. tapi buat bodoh ja, kalau dah macam tue perangai, baiklah. i'm giveup. harap kau happy dapat buat macam tue okaii :)

Best buat kerja dengan dorang ne, dapat juga bergurau. Walaupun kadang kala rasa buat dia rasa annoying pun ada. Tapi saya tau c suziana dah faham dengan perangai saya. Ehehe. (^3^)



having fun with them~
Mungkin ini jer yang saya nak cerita pada hari ne. mata dah tak larat dah nak hadap lappy ne lama-lama. Nak rest untuk hari esok. Dan pasti hari esok akan jadi hari yang panjang untuk kue. walau macam mana pun harap sangat semuanya jadi baik dan baik, saya tak suka bila dah jadi macam ne, apa lagi untuk orang yang saya betul-betul sayang. tapi untuk kebaikkan kau, it's okaii ,, u okaii i will okaii too even that's make me hurt .. :) #peace


1 comment:

  1. hahahahahaha...annoying pun tetap jua bha ko d layan..hehehehe

    ReplyDelete

Assalamualaikum, saya betul betul tak tahu apa yang dia fikir, kesenagan dia dulu ka atau keselamatan ! entah apa bodoh sial gaya macam tue....