Thursday 5 March 2015

What can i say?

Assalamualaikum...
Hari ringan pula tangan nak update blog ne. Enta kenapa dalam seminggu dua ne dah buat something yang tak kena. What should i do? Pertanyaan untuk diri sendiri..  okk fine what can i say im hurt again and again..  i never learn from the past and never want to believe this things will make big trouble! 

Apa agaknya yang saya merungut tak tentu pasal ne. Apa yang boleh saya kata hanya akan jadi apa yang saya kata sahaja. Takkan perna saya lakukan. Macam yang orang selalu kata hanya tahu nak cakap saja. That's my life. My life full with lie of a lie.  Mungkin akan ada orang yang pelik kenapa saya cakap macam ne. Ada orang kata yang manusia ne senang sangat nak beruba, betul ka? Tapi orang tak tahu sebab apa seseorang tue beruba. Jangan perna persoalkan kenapa seseorang tue beruba, mungkin seseorang tue beruba sebab nak buktikan sesuatu kepada orang yang dia sayang.

Kita tak tahu hati seseorang, jadi tak perlu nak cakap seolah olah kita tahu semua benda.
Bila sampai satu masa nanti, akan ada perubahan akan di buat, cepat atau lambat perubahan tue tak tahu la pula.  Untuk kebaikan kita bersama.

"cukup untuk itu" 
"Iya takkan perna terjadi lagi"
"best things already pass"
"time change someone"
"Maybe i will hate you!"

No comments:

Post a Comment

Assalamualaikum, saya betul betul tak tahu apa yang dia fikir, kesenagan dia dulu ka atau keselamatan ! entah apa bodoh sial gaya macam tue....