Thursday 26 March 2015

That's Hurt Right?

Assalamualaikum ::

Dear mood, are you okay? why you look so sad? apa agaknya akan jadi jika benda yang saya betul-betul tak nak jadi akan jadi. Semua salah saya, ok salah saya lagi, salah saya lagi. kau terlalu rumit untuk ku faham. terlalu rumit untuk saya rungkai macam satu silang kata yang sangat rumit untuk di selesaikan. Ok entah apa yang saya mengarut lagi ne. bulan march ne dah nak habis dah. cepat sunggu masa ne berlalu. rasanya banyak benda yang saya dah dapat? tapi macam rasa teruk pula apa yang jadi masa ne. macam semua salah saya. 

benda ne makin lama dah jadi makin rumit. sampai susa saya nak huraikan. apa agaknya yang saya nak buat ne? wehhh !! saya tak tahu nak buat apa lagi?!! somebody please understand me, ? that's was to hard for me.  i start complaining again, and just complaining without do nothing, yes that was me ! who just knew to take easy for everything ! mungkin biar benda ne macam ne buat masa ne untuk seketika, masalah makin rumit untuk saya. saya bukan macam orang lain. saya tak berani hadap semua ne, takut bila try nak betulkan keadaan tapi keadaan akan jadi makin rumit. saya tak tahu dalam membetulkan keadaan sebab saya bukan jenis yang suka akan perbincangan. lari dari masalah adalah cara yang paling muda untuk saya, tapi sampai bila nak benda ne jadi macam ne, saya manusia juga yang tahu erti penat, yang tahu erti sakit. bila saya dah penat dengan semua ne, saya takkan hadap lagi benda ne. saya tak kesah apa yang orang akan kata, nak cakap saya pengecut pun saya tak kesah. saya akan buat apa ja asal benda ne hilang dari fikiran saya.

i never forget what happen that day ... :)

No comments:

Post a Comment

Assalamualaikum, saya betul betul tak tahu apa yang dia fikir, kesenagan dia dulu ka atau keselamatan ! entah apa bodoh sial gaya macam tue....