Wednesday 4 March 2015

Dari Lubuk Hati yang Terdalam

Assalamualaikum

i'm updating blog again. hurm. saya terkilan sikit hari ne, saya tak tahu nak buat apa lagi. kalau apa yang saya buat ne salah tunjukkan lah apa yang patut saya lakukan. walaupun mungkin akan menyakitkan hati ramai orang kelak. Cerita tak selalunya baik macam yang kita harapkan. Tapi siapa juga yang tak nak cerita yang baikkan. Soalan pertama "mesti kah benda ne jadi?" Soalan kedua "kenapa mesti masa sekarang?" Soalan ketiga " Kenapa mesti kau?!"

Jawapan :: 
Pertama "tentang mestikan benda ne jadi, yaa haruslah, u know y, sebab benda ne jadi lah banyak benda yang berlakukn, sama juga bila kenal yang lain. setiap yang jadi pasti ada cerita. walaupun cerita tue tak seinda mana,"
Kedua " bagi jawapan kedua ne susa nak saya jelaskan, sebab apa yang jadi kita takkan duga. sama macam orang selalu kata kita tak tahu apa yang akan kita alami kelak, just try to terima dan jangan perna persoalkan. 
Ketiga "soalan ini saya tak nak bahas la~, bukan apa, saya tak nak bangkitkan apa-apa isu. saya tak tahu apa yang jadi ne antara saya kau atau dia. cuma biaralah apa yang jadi ne antara kau dia dan dirinya. saya tak nak terlibat apa-apa lagi."

Sejujurnya saya dah penat, and i hope u give me a break and stop make something that u know make me hurt. i never imagin this things happen to me. saya taknak bahas apa-apa lagi lepas ne, dan berharap sangat ini yang terakhir. saya dah betul-betul penat dengan apa yang jadi. mungkin lepas ne takkan ada lagi cerita ne. 

ok for now, so i go sit in front you, all i know that i don't know, how to be something you miss. and i never imagin ........ to be..

No comments:

Post a Comment

Assalamualaikum, saya betul betul tak tahu apa yang dia fikir, kesenagan dia dulu ka atau keselamatan ! entah apa bodoh sial gaya macam tue....