Tuesday 12 May 2015

Tak bertajuk

Assalamualaikum ::

Sekarang masa dah suntuk dah, Semua dah sibuk dah buat kerja HTML yang kena bagi. baru HTML sedangkan banyak lagi kerja yang lain kena bagi. today someone give me a song, the song that i don't know why her give me the song like that. But never mine.  

Kebelakang ne rasa ada benda yang tak betul jadi, dan si dia yang asik kata benda yang saya tak suka. Mungkin ada yang yang saya kena jujur untuk sesuatu perkara. Walaupun apa saja jawapan yang akan saya terima. Mungkin dalam hal ne saya tak boleh fikir jauh, "ini semua satu permainan", itu kata hati otak saya,  tapi bila hati saya yang berkata "jangan fikir yang bukan², sesunggunya kau rasa apa yang betul untuk kau"  . Hurm bila dah sampai keadaan macam ne, saya tak boleh buat apa dah. Saya nak diam untuk sementara waktu. Saya nak masa yang boleh saya gunakan untuk diri sendiri. Tapi itu takkan jadi. Dan saya tahu satu masa nanti, saya akan sendiri di dalam tanah, cepat atau lambat hanya Allah yang tahu.. 

Mungkin saya patut biarkan masa tue berjalam macam yang dirangcang. Saya anggap antara kita hanya macam adik dan abang sahaja.. 

No comments:

Post a Comment

Assalamualaikum, saya betul betul tak tahu apa yang dia fikir, kesenagan dia dulu ka atau keselamatan ! entah apa bodoh sial gaya macam tue....