Sunday 3 May 2015

please be honest with me

Assalamualaikum

Hari ne nak kata apa lagi? Nak buat apa lagi? Uiii jangan macam tue, kau tak tahu apa-apa jadi jangan bising sangat ok. The day will come, and u will know. Saya bukan baik sangat, honestly saya memang tak baik pon saya tak paksa tuk kamu kamu dan kamu tuk stay be a friend with me if you don't want too. Rasa semua jelas apa, kita boleh tahu siapa kawan siapa lawan, dan kita boleh tahu siapa yang boleh guna dan siapa yang tak guna.! Same as you! Huhu i really mad right now. Please heart cool down,  i know you can do this. Yes i'm?? Can i? I CAN'T!!  i need time, i need space,  i need time, just leave me alone for now. I don't want to make stupid mistake at my condition right now. Sometimes i hope this sem move faster, but sometimes i hope time can stop from moving.  Have many things i want to do. Saya takut tak sempat.

No comments:

Post a Comment

Assalamualaikum, saya betul betul tak tahu apa yang dia fikir, kesenagan dia dulu ka atau keselamatan ! entah apa bodoh sial gaya macam tue....