Sunday 3 May 2015

The day Dream :)

Assalamualaikum :

Lepas baca blog suziana tue rasa senang pula nak update blog ne. Nak cerita apa?saya tak tahu, dalam minggu ne rasa nak update juga blog ne, cuma masa tak dah. full with work, HTML apa lagi final exam yang tak lama lagi nak tiba. Dalam masa dekat final ne, tibalah satu bulan with penilayan berterusan. Nak tau apa yang tak best dalam bulan dekat final ne, banyak test tiory dan test amli akan dibuat. Full with busy week~

Dalam minggu ne, ada benda yang betul betul menarik perhatian saya. Cuma saya tak nak kata banya tentang ini. Cuma i still feel someone still play around me, or maybe only me just feel like this, and maybe i think to much. so han, just let's them pass and don't think about that. 

what can i say, sometime i want to tell you about that things but i don't know what should i say to you. never mind, don't think, don't say and just forget it. the day will come, dan masa tue saya harap apa yang saya nak akan jadi. walaupun mungkin masa tue akan ada banyak persoalan lagi. ahahaha lucu pula, tak habis habis dengan persoalan, bila agaknya cerita ne akan habis kalau persoalan masi ada lagi. Rasanya hidup ne tak nak senangkan kita, banyak benda yang mesti dihadapi, suka atau duka, semua satu permainan.

Rasanya cukup tuk hari ne, have time i update again~ bye bye :-*


1 comment:

Assalamualaikum, saya betul betul tak tahu apa yang dia fikir, kesenagan dia dulu ka atau keselamatan ! entah apa bodoh sial gaya macam tue....