Thursday 28 May 2015

Me and only Me

Assalamualaikum::

just like her say, "Tak perlulah terlalu  baik kalau hasilnya macam tue juga" masa ne benda tu yang bermain di fikiran. sebenarnya saya tak mahu fikir macam ne, tapi dah banyak kali dah kena. kadangkala, kita perlu buat banyak benda untuk sedapkan hati orang, tapi apa yang kita lupa nak sedapkan hati sendiri. Macam yang saya cakap sebelum ne saya segan sangat kalau nak minta tolong dengan orang, apa lagi nak pinjam atau minta barang. Tapi ada masa yang kita perlu nak minta tolong. kalau bolehlah saya tak nak minta tolong dengan sesiapa, sebab saya bukan jenis orang yang suka menyusakan sesiapa. dan hari ne saya betul betul perlukan bantuan, tapi macam kebiasaannya, tak dah sesiapa pun nak tolong, ehehe sedinya tau, apa lagi yang saya boleh buat? senyum jer lahh~

hari ne saja nak sibukan diri, kalau boleh saya tak mau fikir pasal ne, takut saya berdendam pula. dah lah saya ne suka pendam.tapi at last, saya sendiri juga yang rasa sakit tue, kamu ada rasa? takdah kan
!! cuma tau cakap ja.

saya bukan nak bahasa apa yang tak patut, cuma kadang kala orang sekeliling patut sedar apa yang dorang yang xsedar. saya harap saya habis cepat dari tempat ne.. semakin lama, makin lain pula saya rasa. i miss the moment went.......... < the moment that i hate> ........

No comments:

Post a Comment

Assalamualaikum, saya betul betul tak tahu apa yang dia fikir, kesenagan dia dulu ka atau keselamatan ! entah apa bodoh sial gaya macam tue....