Tuesday 26 May 2015

Cerita Kosong~

Assalamualaikum~

Hari ne busy dengan tugasan, test dan amali. Tapi apa yang tak best ne, dalam masa kerja yang berlambak ne, banyak pula masalah yang datang. nak ikutkan hati saya tak nak lagi hadap semua ne. Saya manusia yang tahu erti penatlah~ 

Awak boleh bagi saya masa untuk saya sendiri. saya hanya nak luangkan masa untuk diri saya sendiri saja. Birthday saya lama lagi tiba, tapi saya dah ada harapan untuk birthday kali ne, walaupun rasanya ini semua terlalu awal. setiap kali saya birthday, apa yang saya harapkan saya tak dapat. kadangkala saya sad juga. my hope only that. but never mind.

minggu ne rasanya banyak benda lagi yang kena selesaikan, terutama PORTFOLIO ne yang banyak betul nak di ataur. rasanya saya tak perlu nak cakap banyak pasal benda tue.

Dalam apa yang jadi satu sem ne, rasanya saya belum sedia lagi nak masuk sem 3, ranya banyak benda lagi saya kena belajar. Tapi mesti ada benda yang halang. hari tue saya dah terlepas cakap dengan suzian yang saya menyesal masuk ilp ne. Rasanya saya tak patut cakap macam tue, apa yang jadi pasti ada sebabkan, walaupun saya tak tahu sangat sebabnya.walaupun saya rasa menyesal, tapi bila habis stady nanti pasti rindu juga dengan dorang semua ne. sama macam classmate saya di poli dulu. walaupun orang cakap itu semua sementara. "time change someone" itu yang pasti, rasanya agak susa dah saya nak ubah apa yang jadi. ini lah saya yang always make a same mistake. I hate the way u are~ she say, and i say ... maybe u look like her, but u can't be her ..

No comments:

Post a Comment

Assalamualaikum, saya betul betul tak tahu apa yang dia fikir, kesenagan dia dulu ka atau keselamatan ! entah apa bodoh sial gaya macam tue....