Tuesday 3 January 2012

Hari Malam Tahun Baru

Assalamualaikum:
30 bulan dis; bersamaan dengan hari sabtu, saya sekeluarga dengan czen pergi ke tanjung lipat untuk sambut tahun baru. Bermula dari jam2 hingga la jam 1.30 pagi, sampai rumah ja da dekat jam 2 am. Sampai saja di tanjung lipat, saya terus pegi pantai, mak dengan czen yang lain sibuk siapkan tempat dan makanan, masa tu saya langsung tak terfikir nak tolong diorang. Tempat dah siap, makanan pun da dihidangkan, jadi apa tunggu lagi, rezeki da depan mata makan la. Perut pun dah kenyang, adik dengan czen semua dah berendam dah didalam laut tu. laju tul.. Tak pandai tunggu saya pun. Tengo semua diorang da berendam, Jadi saya tungu apa lagi. Terus pegi salain baju, terus masuk laut. Tapi belum saja masuk laut, tak sangka pula boleh tersungkur, tak pasal-pasal makan pasir. itu la akibatnya kalau kalang kabut..
 Lama da mandi ne. lagi pun da puas da minum air masin. Pergi kasi bersi badan terus pegi makan, jam pn da 7 malam, gerai pun da ramai tebuka, jadi apa lagi, benda pertama saya cari ais krim.heheh. sedapnyaaa...... coklet lagi 2 krim dia. 
sedappppp~~~

lepas ja habis makan ais krim tu terus jalan-jalan cari makan. pandang ja kanan, "jeruk la...."
eeemmmmmm nak makan la..
sedap jeruk ne... 

sekarng jam da 11.59.50 saat.. ada beberapa saat lagi, lepas ne 2011 akan pergi. hari ne saya bangu 2011..tapi bangun untuk hari esok da 2012, berat rasa hati nak tingalkan 2011. saya harap semua yang baik untuk 2012 ne..  "I Hope She Happy MANJA"

No comments:

Post a Comment

Assalamualaikum, saya betul betul tak tahu apa yang dia fikir, kesenagan dia dulu ka atau keselamatan ! entah apa bodoh sial gaya macam tue....