Tuesday 21 February 2012

HaTi kU kt DeA~



 Assalamualaikum:: 
Mencintai tak semestinya memiliki, Dan memiliki, tak semestinya mencintai., hehee itu just mukadima untuk entry hari ne, Sebenarnya saya nak cer tentang sesuatu yang sukar untuk selesaikan, apa lagi soal hati..( hamper setiap entry mesti soal hati kan..haha),, kalau la kamu ada rapat dengan seorang kawan, yang berlainan jentina dengan kamu,, dia ada selalu ada untuk kamu, tak kira la saat suka atau dukah, dan saat brek dengan bf ir gf, dia selalu juga ada untuk kamu, temani kamu dan selalu buat kamu tersenyum bila ada dengan dia. Sesuatu saat, kamu sedar, bahawa kamu ada perasaan yang lebih dari seorang kawan, perasaan yang ingin memiliki, dan rasa ingin mendampingi. Patut ka pendam saja apa yang ada dalam hati, atau pun luahkan apa yang dah tersirat dihati. Jujur hati ini ingin sangat nak kat dia,, tapi hati ini pun takut bila kehilangan dia., seandai saja apa yang akan saya luahkan ini Bolehka saya tahan rasa hati saya yang selalu mendesak ne!!! Lagi pun, Saya tak suka tipu diri saya, tapi macam mana lagi?? Saya tak nak tipu diri saya sendiri, apa lagi soal hati ne, tapi mungkin kali ne…….. saya akan bawah ketepi perasaan ne… untuk dia….

 Mungkin suatu hari saya akan beritahu kamu apa yang saya rasa.., dan masa tu saya kita tak macam ne lagi, tak rapat macam ne, tak kana da gurawan macam ne, dan perasaan saya terhadap kamu dah tak  kan dah lagi,, masa tu lah saya akan bagi tau kamu segalanya…,  buat masa ne, saya akan berdiam diri selagi tak dah yang mempersoalkan perkara ne. Mungkin juga perasaan ini tak patut wujud.. sebab banyak perkara buruk kan jadi bila perasaan ne terus menerus menekan.,, bila luahkan salah..,, bila tak luahkan pula terseksahhh.. hahaha pelik…,
Tak kesah laa~ asalkan dia happy… itu ja yang saya harapkan,,,  ^^,

1 comment:

  1. I think you already to do it. you already express to your loved ones. Now, you has been done a good job!..:)

    ReplyDelete

Assalamualaikum, saya betul betul tak tahu apa yang dia fikir, kesenagan dia dulu ka atau keselamatan ! entah apa bodoh sial gaya macam tue....