Friday 17 February 2012

I Miss You Dear~

Sejak saya kenal awak, saya terasa something, saya rasa tak mau jauh dari awak...
setiap waktu saya nak dengar suara awak..,,,setiap saat saya nak tengo pic awak,, (saya minta maaf sebab ambil pic awak tampa pengetahuaan awak..)

walaupun saya tak pernah cakap I MISS YOU, walaupun saya tak pernah cakap saya sayang awak, SAYA MEMANG MENARUH HATI PADAH AWAK SEBENARNYA...!
Semakin lama kita semakin rapat,,saya seronok sangat, saya rasa macam awak dah menjadi milik saya(walaupun hakikatnya tak)., saya selalu berangan untuk bersama dengan awak, sedangkan awak tak perna tahu..

selama awak jadi kawan saya, saya rasa masi ada sinar harapan lagi, awak beri semangat untuk hidup, awak buat saya terima terima takdir yang sesunggunya berat untuk saya, awak buat saya tenang bila saya rasa gelisah..
awak buat saya lupa akan perasaan saya..

saya tak pernah inginkan perasaan ini, kerana perasaan ne akan merosakkan saya, perasaan ini menbuatkan saya takut akan kehilangan awak.
takdah kah sedikit pun perasaan sayang awak kepada saya???
kenapa awak takperna nak lihat saya,,? sedangkan saya selalu ada di depan awak??
AWAK:: saya tahu cinta tak semestinya memiliki, cinta juga tak boleh dipaksa.,,
namun,, saya akan tertanya akan perasaan awak, ingin saya luahkan, manum lidah saya keluh untuk berkata.,,

mungkin saya tak lah SESEMPURNA macam yang kamu dambarkan dan yang awak inginkan, saya hanyalah "INSAN BIASAH" yang mengharapkan awak untuk menjadikan hidup saya lebih sempurna,,,,,...

MENCINTAHI awak membuat hidup ini indah, meskipun saya tak dapat memiliki awak, cukup sekadar saya dapat mencintai awak dalam hati saya, merindui awak membuat saya rasa hidup ini bermakna., walaupun awak tak perna merindui saya walau sesaat, cukup sekadar saya merindui awak bagai nak gila....

saya sangup buang perasaan saya saat awak menyakiti saya,.. saya tak perna ambil hati pun..saya tak mahu jauh dari awak,, sebab saya sayang kan awak..

saat awak diamkan diri...saya setia menanti,,..mungkin saya tak pinting bagi awak, tapi awak segalanya bagi saya. dan saya akan cari awak saat saya gembira kerana saya nak awak gembira pada hari saya...

saya tak nak awak tahu yang saya sedi tengo awak bila sendiri... kesedihan saya akan menunjukkan saya ne lemah.. saya tak nak awak tengo saya lemah.... jadi saya selalu jadi yang terbaik untuk awak,,,,... walaupun saya rasa awak dah makin jauh dari saya...♥

No comments:

Post a Comment

Assalamualaikum, saya betul betul tak tahu apa yang dia fikir, kesenagan dia dulu ka atau keselamatan ! entah apa bodoh sial gaya macam tue....